Mikor kapom meg a rendelésemet?
Rendelése kiszállítási dátumát az e-mailben kapott rendelés-visszaigazolásban találja.
Az egyes termékek kiszállítási dátumát közvetlenül a terméknél láthatja. A teljes rendelés előrelátható kiszállítási dátumát a kosárban, illetve a szállítási cím és a kívánt szállítási szolgáltatás kiválasztása után láthatja.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelését Ausztriából küldjük. Ez azt jelenti, hogy az osztrák munkaszüneti napokon nem hagyják el csomagok raktárunkat. Ügyfélszolgálatunk a munkaszüneti napokon nem elérhető. Élvezzük az ünnepnapot, hogy utána újra tele energiával állhassunk rendelkezésére.
Eltűnt a csomagom. Mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze még egyszer rendelése státuszát a rendelés visszaigazolásán keresztül. Ha rendelésben a "Kiszállítva" státuszt látja, akkor értesítőt kellett kapnia, vagy lehet, hogy csomagja a szomszédjánál van.
Ha rendelése még mindig nem bukkant fel, kérjük, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Utánanézünk, hol van a csomagja, és ha szükséges, vizsgálatot indítunk.
A csomagom sérült. Mit tegyek?
Sajnáljuk, ha csomagja megsérült a szállítás során.
Sérültek meg termékek a csomagban?
Kérjük, azonnal készítsen fotókat a csomagoláson és a termékeken keletkezett minden sérülésről. A sérült termékeket és csomagolásokat feltétlenül őrizze meg. Ezekre szükségünk van a kártérítési kérelemhez. Itt tudja bejelenteni a sérülést.
Termékei sértetlenek?
Ha csak a csomag sérült, és valamit vissza szeretne küldeni, akkor a visszaküldéshez egyszerűen használhat egy másik csomagolást.
Jó tudni: Ha csomagja a kézbesítéskor láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot.
Csomagolóanyag
Gondolunk a bolygónkra! Saját csomagolóanyagunk teljesen műanyagmentes, és nagyon magas arányban újrahasznosított anyagból áll. Néha azonban a beszállítóinktól kapott anyagokat is újra felhasználjuk. Ezen anyagok egy része műanyag lehet. Az újrafelhasználás fontosabb számunkra, mint a kidobás!
Szállítási szolgáltatók
Szállítóink természetesen mindig arra törekszenek, hogy a küldeményt a lehető leggyorsabban kézbesítsék. Előre is köszönjük megértését, amennyiben a csomag kiszállítása némi késéssel történik, főként az időjárás és a közlekedési akadályok miatt.
Magyar posta
Rendelése a következő országban a Magyar Posta által kerül kiszállításra: Magyarország.
Amennyiben rendelését péntek 00:00 óra előtt leadja, és a megrendelt termékek raktáron vannak, úgy rendelését még aznap feldolgozzuk. Kiszállítás a feladást követő 1 munkanapon belül.
Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást személyes nyomkövetési számával. Ennek segítségével nyomonkövetheti csomagját.
A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.
A Magyar Posta elérhetőségeit itt találja.
DHL Express
Rendelése a következő országban a DHL Express által kerül kiszállításra: Magyarország.
Amennyiben rendelését péntek 00:00 óra előtt leadja, és a megrendelt termékek raktáron vannak, úgy rendelését még aznap feldolgozzuk. Kiszállítás a feladást követő 1 munkanapon belül.
Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást személyes nyomkövetési számával. Ennek segítségével nyomonkövetheti csomagját.
A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.
Expressz rendelés
Az esetlegesen felmerülő további költségeket a szállítási költségektől függetlenül számoljuk fel.
DHL Express
Ország | 1 kilogrammig | 2 kilogrammig | 5 kilogrammig | 10 kilogrammig | 20 kilogrammig | 30 kilogrammig | 70 kilogrammig |
---|
Magyarország | 6.945,96 Ft | 6.945,96 Ft | 8.629,83 Ft | 16.417,73 Ft | 27.362,89 Ft | 39.781,43 Ft | 76.826,57 Ft |
Ha a rendelés súlya meghaladja a 70 kg-ot, a túlsúly költsége hozzáadódik.
Ez azt jelenti, hogy egy 80 kg-os rendelés esetén a költségek 70 kg plusz 10 kg összegből adódnak össze.
Ha a rendelés súlya például 143 kg, akkor a fizetendő összeg 70 kg plusz 70 kg plusz 3 kg.
Logisztikai partnereinkkel a szokásos szállítási módok mellett expressz kiszállítási lehetőséget is kínálunk. A készleten lévő és péntek 00:00 óra határidőig megrendelt termékeket kérésére expressz lehetőséggel szállítjuk ki. Ez azt jelenti, hogy a következő munkanapon minden európai nagyvárosban megkapja csomagját!
A raktáron nem lévő termékek expressz kiszállítása is megoldható. A kiszállítás azonnal megtörténik, amint a termék beérkezik a raktárba.
Az expressz rendelések választékát a rendelési folyamatban találja - ezt a lehetőséget itt kínáljuk Önnek. (Sajnos ez a szolgáltatás nem érhető el minden országban.) Az expressz kézbesítés felára a kézbesítés helyétől függően egyedi.
Vámkezelés
Székhelyünk Ausztriában, az Európai Unióban található. Az EU-n belül szállított rendelések esetében a teljes ár tartalmazza az áfát. Mivel az áruforgalom az EU-n belül ingyenes, nem merülnek fel további költségek.
Speciális szállítási lehetőségek
Egyes termékek esetében jellegéből és a kapcsolódó speciális kezelésből adódóan többletköltséget számolunk fel. Az esetlegesen felmerülő további díjakat a szállítási költségektől függetlenül számítjuk ki.
Erről információt közvetlenül a termék oldalán talál.
Spedíció
Ha olyan terméket talál, amely spedíció által kerül kiszállításra, biztos lehet benne, hogy a csomagolás a lehető legnagyobb gondossággal történik. Ilyen esetekben speciális szolgáltatást biztosítunk, hogy a spedíció személyesen adhassa át az árut. A szállító cég telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyezteti a kiszállítás időpontját. Kérjük, adjon meg egy telefonszámot, amelyen elérhető.
Figyelembe kell venni azt is, hogy a spedíció csak a járdaszegélyig köteles a szállítmányt eljuttatni. Ettől kezdve az árut kiszállítottnak és a címzettnek átadottnak kell tekinteni.
Ezt kérjük a kiszállítás napján figyelembe venni.
Terjedelmes áruk
Egy terméket terjedelmesnek nevezünk, ha mérete vagy súlya miatt különleges szállítást igényel. Ezen feltételek miatt az ilyen áruk különleges kezelést igényelnek a szállítási folyamat során.
Hűtve szállítás
A hűtve szállítás magában foglal minden olyan terméket, amelyet a raktárunkban hűteni kell, és a szállítás során hűvösen kell tartani. Ez lehetővé teszi, hogy a termékek kiváló minőségben és teljesen frissen érkezzenek meg Önhöz.
Speciális szállítás kezelési költséggel
Olyan termékeket is kínálunk, amelyeket különös gondossággal kell csomagolni és szállítani. Ezért ezeknek a termékeknek a szállítása további kezelési költségekkel jár. Ezek a díjak a szállítmány súlyától függenek:
30 kg-ig: normál kezelési költség
30,01-60 kg: dupla kezelési költség
60,01-90 kg: háromszoros kezelési költség
és így tovább.
A díjak mértéke a szállítási országtól függően változik. A pontos szállítási árat a termékoldalon, a kosárban és a rendelés végén láthatja.